fredag 18 april 2008

En släng av k*tsjukan...


Ja jösses ja... När man väl börjat är det svårt att sluta.. Hehe... Synd bara att jag inte träffat X nu på ett tag.. Vill ju... =P
Fick en släng av sjukan igår, Elli också, så vi låg och var frustrerade ihop.. Tänk va enkelt om vi faktiskt hade varit attraherade av varandra.. Hehe.. Så mkt bekymmer som skulle försvinna då.. Men, så är inte läget och det är faktiskt skönt.. Man kan verkligen slappna av då.. =) Men men..





Nu e hon på begravning och jag sitter här.. Funderar på att gå och göra lite frunch, makaroner och köttbullar, med andra ord, precis det jag åt igår kväll efter jobbet.. Hihii.. Men sen blir det tacos och det har jag bannemig längtat efter.. Beställde det av mamma så det finns hemma när jag och Elli kommer med barnen.. =P Värsta gottans.. Hihii..



Alltså seriöst... Vad fan är det som visas på kanal 1 nu?? UR.. Hum.. Det handlar om Zombies.. Öhh.. Helt seriöst så är det två gubbar som tror att dom är zombiejägare och har gjort en instruktionsvideo för hur man bäst bekämpar dom... MY GOD!!! Ibland blir jag faktiskt rädd.. Fast dom är ju tyskar också, det säger väl allt??!!



Nä, nu ska jag nog gå och klä på mig.. Är alldeles blöt och halvnaken.. Ja, jag har duschat, förlåt för att jag förstörde din fantasi.. *flinar*







Puss o gull på er...












17.30
Är hemma nu.. Har iofs varit det i ett par timmar.. Jag o Elli hämtade barnen i Nygård och åkte hem för att laga mat.. Tacos som sagt... Jag åt lite för mkt och är mätt som en plätt nu.. Hihiii.. Men gott var det minsann, och jag gjorde som jag lärde mig hos Milo och smulade ner Tortillachips (cheese) i tacosen.. Gott som fan..


Nu är jag barnvakt och dom e lika högljudda som vanligt typ.. Skoj med min huvudvärk.. Hehe.. Eller så inte... Är ganska trött också, vill helst av allt typ sova en stund, som mamma, hon har lagt sig för att vila..
Ska åka med brorsan (Nicklas) in till Nossebro sen för att hämta våran (pappas) nya dator och så ska jag köpa lite godis till mig o barnen ikväll.. Mamma ska vara inne hos grannen och grogga loss och brorsan (Mathias) spelar ju in Selma med Helena Bergström i Gbg, det är därför jag e barnvakt, det är ju åt hans barn.. På tal om den serien, jag ser verkligen fram emot den.. Helena Bergström spelar ju Selma Lagerlöf och serien tar fasta på den inte så bara vänskapliga relationen mellan Selma och hennes "väninnor".. Och Helena som gay är aldrig fel.. Hihii.., Het är hon ju.. =P Yummi..




Ska nog sätta på lite Buffy och bara dega en stund.. Pappas dator kommer ju färdig med Windows Vista så ÄNTLIGEN kan jag titta på s4 av Xena.. Förbannade Vista, bränner man där kan man inte se det någon annanstans.. Tips någon??


Känns bra att min brorsdotter sitter och tittar på mig med kikare typ 1 m härifrån.. Hehe.. Hon e ju såååå söt.... Fasters prinsessa...


Nä som sagt, ska nog sätta på Buffy... Hehe.. Vill hellre sätta på Willow men men... ;P
Naughty naughty me... =P








Puss o gull på er




22:08


Har fått ett nytt bankomatkort idag... Sååå snyggt!! Ett costume made.. =P Har försökt skaffa det så länge nu men det har bara krånglat innan.. Första ggn så godkännde dom inte bilden, andra ggn så ignorerade dom min förfrågan men nu, tredje ggn gillt så skickar dom kortet till mig.. Har inte ens fått ett mail om godkännande som man ska få.. Och det konstigaste av allt är att man måste ha minst 100:- på kontot så att dom kan ta betalt, men jag har inga pengar på kontot, ligger t.o.m back.. =P Så jag är glad jag... ÄNTLIGEN ett kort som förhoppningsvis kommer att fungera.. Har fått byta ut mitt vanliga kort en sådär 5 ggr (nej jag skojar inte) på ett halvår för att det slutar fungera.. Det värsta är att jag har inte gjort nåt med det för att det ska pajja.. Dåliga kort helt enkelt.. Men men.. Nu har jag ju iaf mitt personliga kort.. =D




Blev förbannad på barnen förut, har nog aldrig varit så arg i hela mitt liv.. Jag bara skakade av ilska.. Men nu sitter dom här och tittar på Ice Age och käkar godis.. Brorsan har ju kommit hem så nu slipper jag iaf att lägga dom.. Hehe..
Nicklas (bror 2) och jag åkte ju in till Nossebro förut för att hämta pappas dator, en läcker liten sak.. Men den har dom tagit in till grannen så jag har inte ens fått röra den.. Men vi slår la ihop oss inatt... Om jag orkar.. E väldans trött faktiskt.. Får se vad som händer...




Här kommer iaf en bild på mitt nya kort.. Det föreställer Xenas chakram och en ros.. Sååå läckert som sagt...




Puss o gull på er och godnatt... <3>



Inga kommentarer: