tisdag 15 april 2008

My possey...

Hehe.. Tänkte köra en kort pres av mina vänner som troligtvis kommer att nämnas otaliga ggr i den här bloggen.. Så då är det ju bra om ni har nån sorts koll på dom.. =P


Elli - min bästa vän.. Hon är den som jag kan prata med allt om, vi kan skratta åt skitsaker och gråta till det mesta, typ Extreme Homemakeover... =P Hon ställer alltid upp och även om hon kan verka dryg och bitchig så är hon inte det, nä nu ljög jag, hon är en riktig bitch, ut i fingertopparna.. Men hon är Elli och hon är min..





Henrik - min fagott.. Han är Mr Bitter.. Finns ingen, förutom Lisa, som kan dräpa elaka kommentarer, helst sånna som personen i fråga inte fattar, som han.. Han och hans pv Micke är min 2a familj.. Jag ska ha barn med dom en dag, dom ska bara förstå det också.. Hehe...

Micke - min Bitterfitta... Bakom den tysta masken döljer sig en galning som får oss alla att smälta.. Tack för att du kom in i våra liv...

Milo - ja Gud ja.. Vad kan man säga om henne.. Underbar, fantastisk, genomgod och hot as hell.. =P Hennes säng står oftast till förfogande när jag behöver sovplats och det är oftast där jag hamnar nu för tiden.. Tycker om att sova där, om inte annat för alla störda kommentarer som hon dräper när hon pendlar mellan att vara vaken och att sova.. "Varför blåste du ut ljuset?" http://www.mlilja.net/

Lea - min absoluta favvotransa (next to Sven-Britt).. Hon är gudomligt snäll och generös.. En vän för livet som jag aldrig kommer att släppa...

Liselott - min gäspis.. Störtskön brutta med en dold naughty side.. =P

Caro - är vi tvillingsjälar eller nåt?? Haha.. Ju mer vi pratar desto fler likheter upptäcker vi.. It's soon of to London baby!! (på bilden är det Kat till vänster)

Anna - finns inte så mkt att säga.. Hon är Anna.. =P Hon e den dära f.d flickvännen, som det alltid finns i flatvärlden, som man blir bästa vän med efteråt..

Sofia - Annas toksköna flickvän.. *avgudar* Uhu.. *snap snap snap* Vi kan skämta om allt, spec om Anna.. =P

Bella - söta Bella.. För dom lite mer seriösa samtalen, som visserligen kan utarta till de mest störda också.. Hehe...

Lisa - Åhh herregud ja, min älskarinna.. Hon är überünderbar.. Sarkastisk, bitchig, otrevlig och fantastisk.. *älskar* Ju elakare hon är mot dig desto mer tycker hon om dig.. Dessutom e hon snygg som fan.. Jag skulle ju inte säga nej.. Hehe... ;P
(På bilden tillsammans med Lisa är hennes o Fredriks dotter Engla, charmigare unge får man leta efter)


Tage - ja han e min blivande man... Lisas minst like sarkastiske bror...

Petra - ja vad finns att säga om henne som inte redan sagts?? Hmm... Ska kopiera texten jag skrev till henne och lägga in..
Petra är den där galna halvflatan med båda fötterna i luften. Alltid nåt nytt på G, även om det är att "bara" städa hela lägenheten med tandborste eller råfesta på Pride. Hon är den som skriver om allt som vi andra helst vill glömma bort, fast vi vet att det redan har hänt oss.


Utan er hade mitt liv varit boring as hell....




Cameoroller:

Mamma

Pappa

Mathias (bror)

Nicklas (bror)

Camilla (svägerska)

Pissarna -
Xena

Tosa

Hugo

Lucy Lawless

Xena Warriorprincess

Buffy TVS

Angelina Jolie


Shirley Clamp

Sven-Britt

2 kommentarer:

Jo tjena sa...

Man ser mina öh...öh...stora öron där ;)

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

ja det har du rätt i... Hihii... My bad... Sorry.. Eller så INTE!!!! Moahahahahahhahaaaaa....