måndag 21 april 2008

FÖSTÅSS!!!


Nu äntligen e jag i Borås.. Haft en dag med Lisa, Fredrik och Engla i Knallerian och nu e Tage o Kiim här också, vi ska grilla.. Eller snarare, Fredrik o Tage grillar, vi ska bara käka.. =P

Nalle Knutsson http://www.nalleknutsson.se/ kom in på bussen i Alingsås till Borås.. Han var världens diva.. Otrevlig och sånt.. Men va fan gör "glamourösa" Nalle på Länsbussen mellan Alingsås och Borås?? Hum... Nåt är fel i världsbilden.. =P


Blev inte så mkt sömn inatt.. Var nog fullmåne för jag låg bara o vände o vred på mig hela natten.. Milo somnade ju runt halv 3 på natten, men jag kunde då fan inte somna.. Värsta jobbigt, spec nu när jag ska vara social halva natten här.. Men det gör inget, man e ju inte hos Älsklingarna så ofta..


Nu ska jag och de andra gå ut o gunga med Engla...


Puss på er...
GRATTIS PÅ 60ÅRS-DAGEN PAPPA!!!

1 kommentar:

Jo tjena sa...

Hahaha på tal om Nalle da diva, jag såg hans sidekick, du vet den sliskiga typen i den där dokusåpan Nalle var "värd" för på t-centralen för någon dag sen