onsdag 16 april 2008

Porr-mms??

Nej jag e ledsen.. Fick inga sånna idag, och skickade inga heller, trots att det varit en dag fylld av gratis mms.. =P Fick ju iofs ett förslag om att jag skulle ta ett naughty kort på bussen men jag är alldeles för pryd för sånt.. Spec eftersom jag satt längst fram.. =P Bredvid chauffören... Hehe.. Visserligen så har jag alltid velat ha sex på en buss men ändå.. Nån som ställer upp?? ;P

Efter den långa och hyffsat onödiga turen till Lidköping (älskar husen där, dom är sjukt vackra) så åkte jag och Elli hem till hennes mamma, hon bjöd på mat.. Vi fick Raggmunk och jag gillade det faktiskt.. Trodde verkligen inte det, hatar ju potatisbullar liksom, men det var inte alls samma sak, som jag trodde.. Sen drog vi hem till Elli och jag tittade på henne när hon städade sitt kök.. Sen blev vi sugna på lite fett, så vi drog till Ica och köpte Cola, chips, stjärnor, ostbollar och glass.. Eller ja, Elli köpte, jag snyltade.. Precis som det ska vara.. =P Hehe... Nu har jag ätit lite stjärnor och är mätt som fan... Hihii.... Nu sitter vi här och degar, har precis sett på Top Model och kännt oss kanske mindre attraktiva.. =D Men finns det nåt bättre än att kolla på pinnsmala modeller medans man vräker i sig chips och dylikt..?? Hihii... Fan va bra....

Drömde om Shirley Clamp inatt.. Värsta roligt... Ett litet break efter en massa heta drömmar om X.. =P

Nä, nu ska jag vara social... Eller snarare - Elli vill ha tillbaka sin dator.. =D




Puss o gull på er...

Inga kommentarer: