söndag 27 april 2008

Screwed...


09:49
Trött och slö.. Gick nyss upp.. Planerna för idag, åka till mormor, bli galen, åka hem, se på tv..


Spelade ju kubb igår.. Det var jag, Nicklas o Camilla mot mamma, pappa o Leif.. Dom vann de två första omgångarna sen vann vi den sista. Sen slutade vi spela för det började regna.. Men roligt var det... Sen gick jag hem för min mage var fortfarande inte riktigt välmående,, satte mig och kollade på Buffy.. Såg 3½ avs sen gick jag o la mig.. Drömde om Anna, Sofia, Elli, Milo och hennes dotter mfl.. Jag hade fest.. Tror att det skulle föreställa den festen som jag ska ha på onsdag.. Har ju min födelsedagsfest då.. Yaay!! Har önskat mig pengar till London... Är det förresten nån som vet om man kan växla pengar på Säve Flygplats eller ja, City Flygplats som den heter nu??
Det blir iaf grillning, festande och sen utgång på Stålverket.. Jag hade ju hoppats på att vissa kunde komma men det kunde vissa inte... Dumt.. Men jag ska se till att träffa vissa innan... =P Förhoppningsvis iaf.. Hehe... Annars får det la bli efter...


Uscha, sitter här o gäspar som en annan sengångare... Funderar på att sätta på Buffy.. =P Yeah yeah I know.. Kanske hinner se nåt avs innan vi ska åka.. Ska ju börja på s 5 nu, tycker inte riktigt om den säsongen, men vissa guldkorn lyser ju.. Satt o grät till New moon rising (s 4) igår, det avsnittet är ju så fint.. =)




Nu verkar det vara nån sorts frukost, så jag får la bege mig till de sälla jaktmarkerna..




Puss o gull på er...



20:18
Hemkommen från mormor... Vi kom dit o satte oss för att käka lunch.. Jag käkade pasta Alfredo, inte gjort sen jag var hemma hos Lena och den var lika god den här ggn.. Sen gjorde vi mormors räkningar, eller jag gjorde dom, mamma berättade hur, ifall mamma blir sjuk nån gång så jag får fixa det ist.. Sen fikade vi.. Sen gick vi för att vila, för tro mig, det är tröttsamt med mormor, hur gullig hon än är.. Jag slocknade och vaknade inte förrän pappa o Mathias ringer på port-telefonen, rakt i örat på mig för den hänger där.. Jävlar va irriterad jag blev.. Men men... När vi drog från mormor fick vi veta att pappa o Mathias inte ätit ngt så jag erbjöd mig att snällt bjuda familjen på donken.. Det var gott.. =) Och nu e vi hemma igen....


Shajt säger jag bara, det är 5 DAGAR KVAR!!! BARA!!! Sen flyger jag till London för att se på Lucy Lawless.. Fan va jag längtar, jag är så sjukt lycklig.. Men ändå så har jag inte fattat det riktigt än heller, så jag lär ju vara ett nervknippe i veckan då det kommer att komma fram mer o mer.. Och när jag väl står där så lär jag svimma eller nåt.. Hehe... Men mkt ska hända innan också, så det lär ju gå fort I tell you.. Och så är det ju flygningen, men det kommer gå bra.. Jag är inte rädd, jag kan flyga!!


Måste bara få träffa X innan så jag kan få släppa loss lite steam så att säga.. =P

Nej nu ska jag nog göra nåt annat produktivt.. Hehe,, Typ planera med Caro, för hon kom in på msn...


Puss o gull på er


Inga kommentarer: