torsdag 17 april 2008

Hobbyflatan går till anfall...





I wish I could be like Xena, a feisty warriorprincess... Ja jösses alltså.. Sov ju hos Elli inatt, vaknade 07:25 av att dom borrar i betongväggen precis vid sängen.. Dom ska sätta in nåt bredband här och har fortsatt att borra sen dess typ.. SUCK!!! Jag kände seriöst för att gå ut och sparka på dom i sann Xena-anda.. Kanske halshugga dom med min chakram eller sätta "the pinch" på dom, för att sedan gå in och lägga mig igen.. Dumbasses.. Kan dom inte vänta till 8 iaf.. IDIOTS!!! Elli drog så småningom till skolan och tröttheten slog mig och jag somnade till ljudet av betongväggsborrande.. Bläää.... Vaknade av att jag drömde om att pappa var jättesjuk och jag satt vid honom och bad honom bli frisk... Somnar om och drömmer samma sak om mamma.. Blev som tur va väckt av Elli som ringer och säger att hon är påväg hem eftersom hon bara satt och somnade på lektionen.. Somnade om igen, då piper telefonen med ett sms från Elli... Hennes fisk, Glenn, har dött inatt och hon ville bara säga detta till HELA sin telefonbok, inkl mig som redan visste.. Somnar om än en gång och då ringer Lea.. Jag dissade henne så totalt och kopplade bort henne.. 5 minuter går och så kommer Elli hem så det blev inget mer sovande för mig,, vilket har resulterat i en enorm trötthet...
Vi grejjade lite hemma hos Elli, tog upp fisken ur akvariet och begravde den i en grön plastpåse. Han vilar nu i en soptunna på Ellis gård.. Sen drog vi till Stavre Zoo för att kolla efter en ny fisk, Baltazar blev ju ensam nu och simmar runt och ser ynklig ut.. Elli lyckades däremot glömma plånboken så det blev bara att vi tittade... Sen drog vi och käkade på Donken.. Gött som fan, vart ju svinhungrig ju... Lite mer grejjande hemma och sen skulle Elli till gymmet och jag till jobbet, så hon släppte av mig vid Rfsl eftersom jag inte börjar förän 17.30.. Vilket är om 1 timma.. Så jag fördriver tid helt enkelt..




Men, troligtvis så kommer dom att borra i dom förbannade jävla väggarna imorgon också, så jag vet nån som inte kommer få vila ut.. SUCKS!!!!!








"I have already met you, you're like my last girlfriend!".. Såå bra.. =P








Jag vill göra nåt.. Damn vad jag vill.. Shit asså.. Hehe...








Just nu så har jag hjärnsläpp på vad jag ska skriva så jag avslutar la för ögonblicket...








Puss o knull på er hjärtegull <3



(på bilderna: jag & Sofia på Pride 2006 - jag - Lea, Elli, jag och Henrik i Smögen 2006 - jag i en rutchkanestuga.. =P)

Inga kommentarer: