tisdag 15 april 2008

Planer för vad som kommer inom det närmaste




  • Onsdag är det Lidköping som gäller igen.. Suck... Jag ska på personligt samtal så det skulle liksom märkas om jag blir borta.. Vill ju leka med Elli imorgon.. Dumt detta... Kommer att ha 1½ timme över innan mötet och 1 kanske 1½ timme över efter mötet eftersom bussen tydligen inte går varje timme från Lidköping.. Jag tycker inte om Lidköping, det enda som är bra med det stället är det röda huset på torget för när dom eldar luktar det som spelplatsen på Ljudaborg och bra minnen dyker upp..


  • Torsdag är det teater med mina elever som gäller, sen ska jag sova hos Elli på natten.. =D


  • Fredag - inget planerat mer än att åka hem..


  • Lördag - Lea hämtar mig för städning hemma hos henne..


  • Söndag - Styrelsemöte på Rfsl.. Sen ska jag sova hos Milo.. Det kanske är städdag på Ljudaborg på f.m. eftersom det blev inställt förra lördagen pga snö..


  • Måndag - Åka till Borås för att hälsa på Lisa & c/o.. *glad* Äntligen.. Går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses.. Jag älskar Borås, dit ska jag flytta någon gång i mitt liv..


  • Tisdag - Är i Borås..


Sen är det inte så mkt mer inplanerat.. Men veckorna går snabbt så snart är den 2a maj här och jag är påväg till London, baby!! =P
Innan dess är det födelsedagsfest för mig som gäller och uppstartsmöte för Vid Ljuda Os...





Puss o gull på er...

Inga kommentarer: