måndag 28 april 2008

Kapning


Planer för idag..
11:15 - soc... Suck.. Jag är seriöst rädd för den tanten..
12:30 - ska jag klippa mig.. Woohoo... Ska ta bilder, jag lovar... Lägger upp dom sen..


Vaknade runt åtta idag av att mamma pratade med en veterinär, Hugo ska ÄNTLIGEN kastreras.. På fredag tyvärr, då är jag ju inte hemma.. Men det ska nog bli bra ändå.. Dom klarar säkert av det..


Nej nu ska jag klä på mig för att förbereda mig inför färd mot Nossebro..


Puss o gull på er
15:37
Det gick asbra på soc.. Hon var så trevlig så och hon vart tydligen väldans stolt över att det går så bra för mig.. Inget att vara nervös för den här ggn.. Helt otroligt...
Fort gick det också.. Sen drog jag o klippte mig.. HERREGUD!!! Det är en ganska rejäl förändring kan jag ju bara säga.. Ska springa bort till bror sen och låna kameran, ska bara låta håret torka också.. Färgar det nämligen nu.. Mamma o pappa blev nöjda med hur det blev, jag håller på att vänja mig.. Elli kommer säkert skratta, men det får hon inte.. Hon måste ljuga.. Men det kommer hon inte att göra.. Dumma hon!! =P
Ska sitta här i en dryg halvtimme nu och yra av hårfärgningsmedel.. Uscha vad sånt luktar mkt..
Har faktiskt varit riktigt produktiv idag, ringt både Ginza och Syo på Swedenborg, så till Ginza ska jag maila om praktik och så ska jag på möte till syon nästa torsdag.. =) *stolt*
Shajt, nu är det bara 4 dagar kvar.. Det pirrar... =) Imorgon drar jag till Trollhättan, ska förhoppningsvis sova hos Milo, om jag får tag på henne.. Annars så sover jag hos Elli.. På onsdag ska det handlas inför festen på kvällen.. Woohoo... Sen är det torsdag, då är det uppstart på Ljuda Os, och sen, sen, mina vänner.. Är det FREDAG och flying time!!!
Nä nu ska jag kolla runt lite på internet, sen ska färgen duschas ur...
Puss o gull på er

Inga kommentarer: