lördag 26 april 2008

Ullared, alldeles för mkt pengar som gått åt, matförgiftning m.m.


Vart ju på Ullared igår, och herrejävlar vad jag handlade.. En massa kläder och en massa underkläder.. Woohoo... Två badräkter och en jacka, jackan är min födelsedagspresent från mamma o pappa... Fin fint.. Vi var la där runt klockan 10 och åkte därifrån vid 19.30, och vi var därinne hela tiden förutom sista timmen då vi käkade.. Ulla, Ellis mamma, bjöd mig på mat, som en födelsedagspresent till mig.. =) Värsta gulligt.. Men hmm, skulle ju tagit nåt annat än fläskfilen för jag blev nämligen matförgiftad.. Helvete va dåligt jag mådde när jag kom hem och under bilfärden.. Packade upp allt jag handlat och visade mina fina nya kläder.. Under tiden var jag spyfärdig som fan.. Fick springa på toa och göra nr 2 flera ggr.. =P
Tillslut så mådde jag så kasst att jag bara övergav allt jag handlat och gick in o la mig i mammas säng.. Lyckades somna bort från illamående o all sån skit men när pappa skulle in o lägga sig så väckte han mig.. Fick ju givetvis springa upp på toa igen och den här gången kräktes jag, som faaaan... Och gud va gött det var... Mådde så bra efter.. Inte alls illamående längre.. Riktigt skönt faktiskt.. Lyckades gå o lägga mig o stensomna.. Har mått hyffsat idag, iaf inte illa...


Och idag så bjöd vi hela familjen på middag.. Rådjur, potatis och kantarellsås.. Väldans gott att få nåt i magen.. Var ju liksom lite hungrig.. Hehe... Nu ska vi till brorsan o spela kubb... Myspys!!


Puss o gull på er från en kvinna i nya kläder.. =)

Inga kommentarer: